Review Marketing voor jouw Restaurant

Je hebt je restaurant met zorg opgebouwd. Toch zie je dat slechte reviews — vaak veroorzaakt door externe factoren — je reputatie beschadigen. Je gemiddelde score op Google of andere platformen is niet representatief voor de kwaliteit die je levert. Klanten kiezen hierdoor vaker voor de concurrent.

Onze reviewmarketing en reputatie software helpt jouw restaurant aan meer positieve beoordelingen, een betere online zichtbaarheid en meer bestellingen. Zonder dat jij daar extra tijd aan kwijt bent.

Krijg meer bestellingen door betere reviews

Goede reviews zijn belangrijk voor het succes van je restaurant. Ze vergroten het vertrouwen van potentiële klanten en zorgen voor meer bestellingen. Onze software vraagt automatisch om reviews bij tevreden klanten en vangt negatieve feedback discreet op.

Met de juiste reviewstrategie bouw je aan een betrouwbare online reputatie, verbeter je je ranking in Google en stijgt je omzet.

Makkelijker positieve reviews binnenhalen!

Potentiële klanten zoeken steeds vaker online naar ervaringen voordat ze een keuze maken. Wij automatiseren het verzamelen van reviews en verhoogt je score op platforms zoals Google, Facebook en Tripadvisor.

Meer positieve reviews = hoger in de google lijsten = meer klanten.

Verhoog je online zichtbaarheid

Een actieve reviewstrategie zorgt ervoor dat jouw bedrijf beter scoort in zoekmachines zoals Google. Hierdoor trek je meer bezoekers naar je website én naar je restaurant.

Met onze tools krijg je een constante stroom van verse reviews die jouw zichtbaarheid én geloofwaardigheid versterken.

Verhoogd klantvertrouwen

Sociale bewijslast is cruciaal. Wanneer anderen zeggen dat jouw restaurant top is, geloven nieuwe klanten dat sneller. Je bouwt vertrouwen op en overtuigt twijfelende klanten om tóch voor jou te kiezen.

Onze strategieën zorgen voor een betrouwbare, sterke online reputatie.

Minder negatieve reviews dankzij slimme feedbackfilters

In de meeste gevallen zijn negatieve recensies te voorkomen als problemen op tijd worden opgemerkt, vóórdat een klant een negatieve review achterlaat.
Wij helpen hierbij automatisch door middel van feedbackformulieren, waarbij ontevreden klanten worden gevraagd om hun feedback privé te delen.
Zo krijgt het restaurant de kans om het probleem op te lossen voordat het openbaar wordt.